اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته در گزارشی برای شما نوشتیم که آپدیت MIUI 13 پوکو X3 NFC آماده بوده و به زودی منتشر خواهد شد. خوشبختانه هم اکنون این به روزرسانی برای دو گوشی Redmi Note 9S و Poco X3 NFC ارائه شده است. ایکس ۳ ان اف سی با آنکه یک گوشی مقرون به صرفه بود، اما صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی را در اختیار خریداران خود قرار می‌داد. ردمی نوت ۹ اس نیز یک محصول میان رده بود که فروش خوبی را تجربه کرد.

آپدیت MIUI 13 به همراه اندروید ۱۲ برای دو گوشی شیائومی منتشر شد 
هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه آپدیت MIUI 13 پوکو ایکس ۳ ان اف سی ‌‌‌‌و  ردمی نوت ۹ اس آماده بوده و به زودی منتشر خواهد شد. هم اکنون این به روز رسانی برای Note 9S با بیلد نامبر V13.0.2.0.SJWMIXM (برای کاربران رام گلوبال) منتشر شده است. Poco X3 NFC با دهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 12 عرضه شد. بنابراین اندروید۱۲ آخرین به روز رسانی این دستگاه بوده و پس از آن نسخه های آینده اندروید را دریافت نخواهد کرد. هم اکنون جدیدترین آپدیت این دستگاه با بیلد نامبر V13.0.1.0.SJGMIXM در دسترس کاربران قرار گرفته است. همان طور که از دو حرف «MI» مشخص است، به روزرسانی MIUI 13 به طور جهانی منتشر شده است.


آپدیت پوکو X3 NFC

مطابق با گزارش Xiaomiui، بسیاری از کاربران از هفته گذشته مشتاقانه منتظر دریافت این آپدیت بودند. هم اکنون که به روز رسانی برای این دو گوشی هوشمند شیائومی منتشر شده است قطعاً خریداران آنها خوشحال خواهند بود. این نسخه از رابط کاربری شیائومی، ویژگی های جدیدی را (مانند ویجت و تصاویر زمینه جدید) به گوشی هوشمند شما خواهد آورد.

این آپدیت جدید چه امکاناتی را به Poco X3 NFC و Redmi Note 9S می‌آورد؟
به روزرسانی MIUI 13 پوکو X3 NFC و نوت ۹ اس مبتنی بر اندروید ۱۲ است. این آپدیت همچنین وصله امنیتی جولای ۲۰۲۲ را به همراه داشته و باعث افزایش امنیت تلفن هوشمند شما خواهد شد. گفته می‌شود که MIUI 13 بهینه سازی هایی را نیز به همراه داشته و باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود.

نظر شما چیست ؟ آیا تجربه استفاده از MIUI 13 را داشته اید؟ این نسخه از رابط کاربری شیائومی باز هم مشکلاتی را به همراه داشته یا واقعا آن‌طور که ادعا می‌شود باعث بهبود عملکرد دستگاه خواهد شد؟