سری گلکسی S22 با آخرین به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۲، بهبودهای چشم‌گیری در دوربین دریافت می‌کنند.
   
سامسونگ هفته‌ی گذشته به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۲ را برای گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر کرد. این آپدیت علاوه‌بر وصله‌های امنیتی معمول و رفع باگ‌ها، به پیشرفت مهم دیگری اشاره ندارد. بااین‌حال، پست اخیر یکی از مدیران انجمن سامسونگ نشان می‌دهد این به‌روزرسانی حاوی بهبودهایی در عملکرد دوربین این گوشی‌ها است.

به‌روزرسانی امنیتی اخیر سری گلکسی S22 سامسونگ، بهبودهای درخورتوجهی در عملکرد دوربین این گوشی‌ها اعمال می‌کند. به‌عنوان مثال، تصاویر اکنون وضوح طبیعی و کنتراست بهبودیافته‌ای خواهند داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که مشکلات شارپ شدن بیش از حد عکس‌ها را برطرف کند.

گفته می‌شود جدیدترین آپدیت امنیتی سامسونگ برای سری گلکسی S22، باگ‌های دوربین که باعث می‌شود گوشی پس از گرفتن عکس با حالت Single Take عکس‌برداری را متوقف کند، برطرف کرده است.

این به‌روزرسانی همچنین در الگوریتم تعادل رنگ سفید خودکار نیز تغییراتی اعمال می‌کند، بنابراین دوربین اکنون رنگ‌های طبیعی‌تری هنگام عکاسی ثبت می‌کند. علاوه‌براین، مصرف حافظه هنگام ضبط ویدئو، کاهش یافته است که این مورد می‌تواند به کاهش افت فریم کمک کند. درنهایت عملکرد حالت پرتره نیز به‌ثبات رسیده است.

همان‌طور که اشاره شد، این بهبودها در به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ارائه شده است. این آپدیت ۱٫۷ گیگابایت حجم دارد و علاوه‌بر دوربین، نسخه‌ی هسته‌ی اصلی لینوکس را از ۵٫۱۰٫۴۳ به ۵٫۱۰۸۱ افزایش می‌دهد.

این به‌رزوزرسانی ابتدا در کشورهای اروپایی و آسیایی منتشر شد، بااین‌حال احتمالاً اکنون برای همه‌ی کاربران سرتاسر جهان دردسترس قرار گرفته است. اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید بهتر است به‌طور دستی به مسیر تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب مراجعه کنید.

سامسونگ به کاربران توصیه می‌کند که گوشی‌های هوشمند گلکسی خود را در حالی‌ که به وای‌فای متصل هستند به‌روزرسانی کنند.