هنسی گام بعدی خود به سوی هدف دستیابی به سرعت ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت را برداشته است. این شرکت ویدئویی از آزمایش هایپرکار خود منتشر کرده است که برای اولین بار در حالت حداکثر قدرت قرار گرفته است. نیروگاه ۶.۶ لیتری V8 توئین توربوی ونوم ۱۸۱۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که در آزمایش اخیر تمام این نیرو آزاد شده است. هنسی امیدوار است زمانی که عرضهٔ کامل این خودرو را آغاز می‌کند نه‌تنها به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت (۴۸۰ کیلومتر بر ساعت) دست یابد بلکه بتواند از مرز ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت هم عبور کند و رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی دنیا را بنام خود به ثبت برساند.

ویدئویی که هنسی منتشر کرده بسیار کوتاه است. در این ویدئو، جان هنسی به همراه یکی از اعضای تیم خود پشت فرمان یک آئودی نشسته و حرکت ونوم F5 در باند فرودگاه را تماشا می‌کند. بااین‌حال، در این ویدئوی می‌توانیم صدای جذاب پیشرانهٔ فیوری را بشنویم. غرش این موتور بسیار منحصربه‌فرد و رعدآسا است و شبیه صدای  موتورهای V12 و یا پیشرانه‌های V8 ماسل کارها احساس نمی‌شود. صدای طوفانی همراه با رعدوبرق شاید بهترین توصیف برای غرش مهیب این نیروگاه باشد.

ونوم F5 در این آزمایش‌ها به سرعتی بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است که هرچند با هدف نهایی هنسی فاصلهٔ زیادی دارد اما هنوز هم عدد چشمگیری محسوب می‌شود. به گفتهٔ هنسی، این آزمایش‌ها برای بررسی پایداری خودرو در سرعت‌های بالا انجام شده است. این شرکت آمریکایی همچنین از انجام یک آزمایش دیگر در آیندهٔ نزدیک با حداکثر سرعت خبر داده است. هنسی در این رابطه گفته است:

این گام هیجان‌انگیزی دیگری است تا ببینیم خودرو در ماه‌های آینده در باند ۵ کیلومتری ناسا در فلوریدا می‌تواند به چه سرعتی برسد