نقد و بررسی اجمالی
در حال حاضر سیستم‌های ضبط مکالمات به بخش جدایی ناپذیر از مراکز تماس تبدیل شده اند. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال بررسی عملکرد و نحوه تعامل کارکنان خود با مشتریان هستند به استفاده از این سیستم‌ها روی می‌آورند. ضبط مکالمات مزایای مهمی دارد که مدیران را قادر می‌سازد از نقاط ضعف و قوت کارکنان خود در تعامل با مشتری آگاه شده و نسبت به رفع آنها اقدام کرده و رضایت مشتریان خود را تضمین کنند.
دستگاه ضبط مکالمات ویپ شرکت تیباسامانه با نام SIPLogic به منظور رفع این نیاز به بازار عرضه شده است. این دستگاه در ظرفیت‌های مختلف موجود بوده و می‌تواند تا بیش از 120 خط SIP را ضبط کند. SIPLogic به صورت یک دستگاه یکپارچه ارائه می‌شود. به این معنی که برای استفاده از این دستگاه نیاز به کامپیوتر ندارید. در حقیقت این دستگاه یک کامپیوتر کوچک است که سخت‌افزار و نرم‌افزار لازم برای ضبط مکالمات را نیز در خود جای داده است. در نتیجه مشتری نیاز به هزینه اضافی جهت تهیه کامپیوتر ندارد.
نصب و استفاده از این دستگاه بسیار ساده می‌باشد. از این رو مشتری خود نیز می‌تواند اقدام به نصب و راه‌اندازی آن نماید.

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مشخصات کلی

    پشتیبانی از فرمت G.711 a-law/u-law


  • حافظه یک ترابایت HDD

  • عدم نیاز به سیم کشی

  • ضبط مکالمات بدون نیاز به کامپیوتر

  • پنل کاربری تحت وب به زبان فارسی

  • شنیدن مکالمات ضبط شده و یا دانلود آنها

  • تعریف کاربر با سطوح دسترسی دلخواه

  • ثبت اطلاعات مکالمات شامل تاریخ شمسی ، ساعت ، مبدأ ، مقصد ، مدت مکالمه ، مدت انتظار

  • ارائه گزارش تماس های بدون پاسخ

  • امکان جستجو بر اساس تاریخ ، شماره تماس گیرنده و یا مقصد تماس

  • امکان اتصال حافظه جانبی مانند هاردهای اکسترنال

  • نصب و راه اندازی آسان

  • استفاده از سیستم عامل لینوکس

  • ظرفیت 30 خط می باشد

منبع: دیجیزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *