تابستان سال جاری بود که دوج ارتباط نزدیک‌تر با طرفداران خودش به منظور انتشار تبلیغ بازرگانی جدیدش را کلید زد. این خودروساز از طرفداران خود درخواست انتشار محتوای “برادری عضلانی” مربوط به خودروهای دوج را کرد و حالا این محتوای جذاب در جدیدترین تبلیغ های گسترده شرکت منتشر شده‌اند. دوج چند روز پیش ویدئوی ۶۰ ثانیه‌ای با عنوان “برادری واقعی عضلانی” را منتشر کرد. این تبلیغ خودرویی در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بازخوردهای فراوانی داشت. در این ویدئو می‌توانیم علاقه مالکان به خودروهای خود، نمایش تغییرات اعمال شده و البته دونات های متنوع را ببینیم.

تیم کانیسکیس مدیرعامل دوج می‌گوید:

من قبلاً نیز گفته‌ام که این برند تنها به خودروهای تولیدی محدود نمی‌شود بلکه به مردمی که آن‌ها را می‌رانند نیز اهمیت می‌دهد؛ و با وجود بیش از ۱۳ میلیون طرفدار و دنبال کننده و البته روند رو به رشد آن‌ها، ما می‌خواستیم از مالکان و طرفداران محصولات خود تشکر کنیم و این کار را با کمپین بازاریابی جدید انجام دادیم.

دوج با درخواست از طرفداران خودروهای خود به دنبال گرامیداشت فرهنگ خودروهای عضلانی آمریکا بوده است. به عنوان بخشی از این برنامه تبلیغاتی، شرکت موردبحث از خودروهای دوج هورنت، چارجر دیتونا SRT و چلنجر/چارجر لست کال ادیشن رونمایی کرد. این شرکت همچنین از طرفدارانش درخواست کرد ویدئوهای خود را با استفاده از هشتگ های ThatsMyDodge و ad به اشتراک بگذارند. دوج خاطرنشان می‌سازد به دنبال محتوایی بوده که فرهنگ منحصربه‌فرد خودروهای عضلانی را به نمایش بگذارد.

به این ترتیب اگرچه دوج از دریافت ویدئوهای مربوط به دونات و برن اوت محصولات خود در فضایی ایمن خوشحال شده اما درعین‌حال به دنبال دریافت محتوایی بوده که در آن‌ها طرفداران محصولات دوج را تیون کرده و به پیشرانه خودروی خود اهمیت می‌دهند. همان‌طور که گفته شد دوج این نوع تبلیغات را “اولین در نوع خود” می‌داند و با این محتواها طرفداران روی صندلی راننده لحظات جذابی را تجربه می‌کنند.