دیجیزا/ شرکت یوتیوب با انتشار قابلیت Shorts قصد دارد رقابتی جدی را با نرم افزار تیک تاک آغاز کند.
به نظر میآید پلتفرم یوتیوب نیز به جمع شرکتهایی که سعی دارند با شبکه اجتماعی تیک تاک رقابت کنند پیوسته است. این مجموعه که زیر نظر شرکت گوگل قرار دارد به تازگی اعلام کرده که نسخه بتای بخش جدیدی با عنوان Shorts را در اختیار کاربران قرار داده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده این بخش شامل ویدئوهای کوتاهی است که توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشوند. این شرکت اعلام کرده هدف از انتشار چنین قابلیتی رقابت با برنامه چینی تیک تاک است و آنها سعی دارند به جایگزینی برای این نرم افزار محبوب تبدیل شوند.
ویدئوهای بارگذاری شده در YouTube Shorts میتوانند حداکثر ۱۶ ثانیه باشند؛ این در حالی است که کاربران نرم افزار تیک تاک قادرند ویدئوهایی را تا سقف یک دقیقه در فضای مجازی مورد نظر منتشر کنند.