دیجیزا/ کمپانی ریلمی از کاربران دعوت کرد تا در طراحی جعبه گوشی نارزو ۳۰ – Narzo 30 مشارکت و یکی از گزینه‌های پیشنهادی را انتخاب کنند.

در بهار ۲۰۲۰ ریلمی خط تولید Narzo را برای عرضه‌ی گوشی های مقرون به صرفه راه‌اندازی کرد. در اواخر تابستان، دومین نسل از آن‌ها معرفی شدند و حالا گوشی نارزو ۳۰ در راه است.

به همین مناسبت، این کمپانی در فروم خود برای طراحی جعبه سری جدید، یک نظرسنجی برگزار کرد. ظاهرا اعضای تیم سعی دارند هویت تازه‌ای به نام Narzo ببخشند و طراحی جعبه، مقدمه این کار است. یکی از مدیران فروم نیز دراین‌باره نوشت: «تمام تصمیمات ما برگرفته از نظر کاربران است و Narzo هم از این قاعده مستثنی نیست».

به هر حال، این نوعی تبلیغ هم برای گوشی های سری نارزو ۳۰ محسوب می‌شود. اما همزمان، کمپانی ریلمی از رسیدن تعداد کاربران نارزو به ۳ میلیون نفر خبر داد. تعجبی هم ندارد؛ چرا که سه گوشی سری نارزو ۲۰ در نخستین هفته عرضه، ۲۳۰ هزار خریدار پیدا کرده بودند.

البته در بین‌ آن‌ها نارزو ۲۰ محبوب‌ترین بود و با فروش ۱۳۰ هزار واحدی خود، روی فروش ۵۰ هزار واحدی مدل پرو سایه انداخت.