این نیسان GT-R که در ویدئوی فوق می‌بینید آن‌قدر قدرت دارد که عقربهٔ سرعت‌سنج آن می‌تواند یک دور کامل بزند و دوباره به صفر برسد! به همین دلیل، تنها راه برای اطلاع از سرعت این ماشین در اتوبان استفاده از GPS خواهد بود. این کوپهٔ وحشی ژاپنی از نسل R32 اسکای‌لاین GT-R است که در سال ۱۹۸۹ معرفی شد و اولین نسلی بود که از نام GT-R استفاده کرد. زیر کاپوت این ماشین یک پیشرانهٔ ۲.۶ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربو قرار گرفته بود که طبق اعلام نیسان ۲۷۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد اما به‌احتمال‌زیاد قدرت واقعی موتور بیش از این بود زیرا در آن سال‌ها خودروسازان ژاپنی توافق کرده بودند خودرویی قوی‌تر از این نسازند.

این پیشرانه به یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی و سامانهٔ چهارچرخ محرک متصل شده بود اما خودرویی که در ویدئو می‌بینید هرگز یک R32 معمولی نیست. البته این خودرو هنوز هم از همان پیشرانهٔ ۲.۶ لیتری شش سیلندر خطی استفاده می‌کند اما یک توربوشارژر عظیم تکی جایگزین دو توربوشارژر فابریک شده و خروجی موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۶۳ نیوتن متر گشتاور رسانده است. همچنین یک گیربکس شش سرعتهٔ سکوئنشال نیز جایگزین نمونهٔ اصلی شده است. با توجه به زمان تعویض دنده‌ها توسط راننده، به نظر می‌رسد ردلاین موتور حدود ۹ هزار rpm باشد.

با قدرت چهاررقمی، این GR-R شتاب فوق‌العاده‌ای دارد و سرعت آن خیلی سریع افزایش پیدا می‌کند. عقربهٔ سرعت‌سنج زمان زیادی روی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت باقی می‌ماند زیرا پس از آن چیزی وجود ندارد اما در طول آزمایش در اتوبان، GPS سرعت ۳۰۲ کیلومتر بر ساعت را نشان می‌دهد. در سال ۱۹۹۵، اسکای‌لاین GT-R نسل R33 جایگزین R32 شد. این خودرو همچنان از همان پیشرانهٔ نسل قبلی استفاده می‌کرد اما طراحی بیرونی شیک‌تر و مدرن‌تری داشت. در حال حاضر نیز GT-R R35 راه پیشینیان خود را ادامه می‌دهد که البته کاملاً سالخورده شده ولی به گفتهٔ مدیرعامل نیسمو، یک جانشین هیبریدی برای آن در دست توسعه است.