هفتهٔ گذشته در طول مراسم رونمایی نسل جدید موستانگ، فورد چند اسکچ طراحی از این خودرو منتشر کرد که در بین آنها یک اسکچ رسمی از نسخهٔ سدان دیده میشد. این اسکچها توسط طراح بیرونی ارشد فورد «کریستوفر استیونز» طراحی شدهاند و دیدن یک سدان در بین آنها عجیب به نظر میرسد. این خودرو یک سدان کوپهٔ جذاب با خط سقف کشیده و دو درب کوچک در عقب است و در بسیاری از عناصر ظاهری با موستانگ کوپه اشتراک دارد. البته فورد هیچ حرفی در مورد ساخت نسخهٔ سدان موستانگ نزده است اما با توجه به اینکه زحمت طراحی یک اسکچ طراحی از آن را به خود داده است، بدیهی است که حداقل به فکر ساخت این نسخه بوده است.
علاوه بر این، ساخت موستانگ مک-ای نشان میدهد که فورد به گسترش خانواده موستانگ و افزودن نسخههای جدید به آن تمایل دارد. البته هرچند استفاده از نام موستانگ برای یک کراساوور الکتریکی انتقاداتی را از سوی طرفداران به دنبال داشت اما بدون شک یک موستانگ سدان با استقبال بسیار گرمتری مواجه خواهد شد خصوصاً اگر محرک عقب باقی بماند. به همین دلیل، گرافیستی که در اینستاگرام در صفحهای بنام Sugar Design فعالیت میکند، بر اساس اسکچ موستانگ سدان اقدام به طراحی رندری کرده که نتیجهٔ آن واقعاً قابلتوجه است. همانطور که میبینید، قسمت جلویی خودرو کاملاً با نسخهٔ کوپهٔ نسل هفتم موستانگ یکسان است اما از ستون A به بعد همهچیز تغییر میکند.
در اینجا شاهد تغییرات قابلتوجهی هستیم مثل شیشهٔ جلویی با شیب تند که به سقف شیبداری متصل میشود هستیم. اتاق کوپه مانند و درهای عقبی که تا روی گلگیرهای عضلانی کشیده شدهاند نیز از دیگر ویژگیهای این قسمت هستند. موستانگ سدان همچنین برخی از ویژگیهای همتای کوپهٔ خود مثل رکابهای جانبی و طرح پایین درها را هم قرض گرفته است. در این رندر نمای عقب خودرو قابلمشاهده نیست اما انتظار میرود در اینجا شاهد نمایی یکسان با موستانگ GT ولی بدون اسپویلر عقب باشیم. این یعنی موستانگ سدان هم به چهار سر اگزوز و چراغهای سهتایی نمادین موستانگ مجهز خواهد بود.