دیجیزا/ شرکت نینتندو امروز در تازهترین خبر خود اعلام کرد که متاسفانه برخی از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نمیتوانند وارد فروشگاه Nintendo eShop شوند. برای مشاهدهی جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر، ما را در ادامه همراهی کنید.
همانطور که در جریان هستید، شرکت نینتندو با ساخت فروشگاه Nintendo eShop از مدتها قبل، فضای مناسب و هیجانانگیزی را برای بازیبازان ایجاد کرد تا بتوانند به تازهترین بازیهای مربوط به این کنسول دسترسی داشته باشند. محبوبیت نینتندو سوییچ در ماههای اخیر هم به حدی زیاد شد که عدهی فراوانی از بازیبازان نسبت به خرید آن اقدام کردند. حال بعضی از آنها با مشکل ورود به این فروشگاه مواجه هستند که اتفاقا با واکنش اعضای نینتندو نیز همراه شد.
در حساب رسمی توییتر این شرکت پیامی با این مضمون نوشته شده است: «از مشکل به وجود آمده برای برخی از بازیبازان آگاهی داریم و در حال کار برای برطرف کردن آن هستیم. از درکی که در این زمینه دارید، متشکریم و منتظر اخبار خوب از سوی ما باشید. به محض این که به نتیجهی دلخواه دست پیدا کنیم، یک بهروزرسانی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهیم کرد.»
این دسته از افراد هنگامی که به این فروشگاه مراجعه میکنند، با پیغام “لطفا بعدا تلاش کنید” روبهرو میشوند. با توجه به این که وارد تعطیلات کریسمس شدهایم، بازیبازان بیشماری تمایل دارند تا عناوین تازهای را بر روی نینتندو سوییچ خریداری و امتحان کنند. بنابراین امیدوار هستیم که نینتندو هر چه سریعتر فکری به حال این قضیه کند.
در صورت انتشار اخبار بیشتر پیرامون این ایراد و به طور کلی کنسول نینتندو سوییچ، آنها را میتوانید از طریق ما پیگیری نمایید.