دیجیزا/ عرضه‌ی بسیار بد نسخه‌ی کنسولی Cyberpunk 2077 سبب شده است تا بازی‌بازان نگران عملکرد برخی از بازی‌های بین نسلی در حال توسعه باشند. خوشبختانه این طور که به نظر می‌رسد، استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) مطمئن است که بازی Outriders از چنین مشکلاتی رنج نخواهد برد.

بارتک کمیتا (Bartek Kmita) و پیوتر نواکووسکی (Piotr Nowakowski)، کارگردان و طراح ارشد بازی Outriders، اخیراً مصاحبه‌ای را با وب‌سایت GamingBolt انجام داده‌اند. زمانی که صحبت از Cyberpunk و وضعیت نسخه‌ی کنسولی بازی شد، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که آن‌ها با مشکلات دیگری در حین توسعه‌ی بازی درگیر بودند. با این حال، Outriders در شرایط مشابهی قرار ندارد و به خوبی بر روی کنسول‌ها اجرا می‌شود.

«من نمی‌دانم که سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) دقیقاً با چه چالش‌هایی برای بازی خود روبه‌رو بود. ما نتیجه را می‌بینیم و این چیزی نبود که انتظار داشتیم، اما ما از همه چیز باخبر نیستیم. صحبت کردن در این مورد کار سختی است. این اولین مورد است.

مورد بعدی این است که ما مشکلات خودمان را داریم که باید آن‌ها را حل کنیم. در حال حاضر با نگاه کردن به بازی و نحوه‌ی اجرای آن بر روی کنسول‌ها، فکر نمی‌کنم که ما با چالش‌های مشابهی روبه‌رو باشیم. بازی به خوبی بر روی کنسول‌‌ها کار می‌کند. چه بر روی کنسول‌های نسل قبلی و چه بر روی کنسول‌های نسل فعلی، ما از این نظر با مشکلی مواجه نیستیم. پس بله، انتظار ندارم که مثل دیگر توسعه‌دهندگان با مشکلات مشابهی روبه‌رو شویم.»

صحبت‌های توسعه‌دهندگان Outriders قطعاً دلگرم کننده هستند، اما پیش از عرضه‌ی بازی نمی‌توان در مورد عملکرد آن صحبت کرد. در نهایت، اعضای پیپل کن فلای تایید کردند که Outriders فاقد خرید‌های درون برنامه‌ای است. همچنین توسعه‌دهندگان این بازی پس از انتشار نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد.

بازی Outriders در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.