دیجیزا/ اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در قالب یک بهروزرسان جدید، حالت Performance RT را به بازی Spider-Man Remastered اضافه کرده است که هر دوی نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و رهگیری پرتو را به صورت همزمان فعال میکند. البته طبعا در بخشهای دیگری شاهد کاهش کیفیت هستیم.
بازی Spider-Man: Miles Morales محبوبترین عنوان پلیاستیشن 5 در تعطیلات امسال بوده است. دنبالهی اینسومنیاک برای یکی از موفقترین بازیهای نسل گذشته،این بار از سختافزار قدرتمند پلیاستیشن 5 هم بهره میبرد. البته در قالب پکیج Ultimate این بازی، به ریمستر Spider-Man اول هم دست پیدا خواهید کرد که همان پیشرفتهای Miles Morlaes مانند Ray-Tracing و نرخ 60 فریم بر ثانیه را به بازی اضافه میکند.
اما چه میشد اگر میتوانستید هم از بازتابهای زیبای رهگیری پرتو بهرهمند شوید و هم از نرخ فریم 60 لذت ببرید؟ خب اینسومنیاک با بهروزرسانی جدید، این امکان را در اختیار هواداران قرار داده است و قرار است شاهد حالتی به نام Performance RT باشیم که با اعمال تغییرات در وضوح تصویر و کیفیت بصری بازی، رهگیری پرتو را با نرخ 60 فریم بر ثانیه در اختیار بازیبازان قرار میدهد.
در Spider-Man Remastered شاهد دو حالت گرافیکی دیگر به نام Fidelity و Performance هم هستیم. در Fidelity شاهد هدف قرار دادن وضوح تصویر 4K، بهترین گرافیک ممکن و Ray-Tracing هستیم و در Performance هم با حذف Ray-Tracing و استفاده از وضوح تصویر 4K متغیر، به نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه میرسید. طبعا در Performance RT شاهد وضوح تصویر کمتری نسبت به Performance خواهیم بود و حتی تراکم جمعیتها هم کاهش یافته است.
حالت Performance RT پیش از این به بازی اصلی یعنی Spider-Man Miles Morales هم اضافه شده بود و اینسومنیاک حالا با کمی تاخیر این حالت را به Spider-Man Remastered آورده است. البته Spider-Man از Ray-Tracing محدودی نسبت به برخی عناوین پیشرفته برروی رایانههای شخصی استفاده میکند، اما باز هم تغییرات آن قابل توجه و هیجانانگیز است. چشمگیر ترین تغییرات در بازتابها، در پنجرههای بزرگ آسمان خراشهای نیویورک است.
بازی Spider-Man Remastered تنها به صورت بخشی از پکیج نسخهی Ultimate بازی Spider-Man: Miles Morales به صورت انحصاری برروی پلیاستیشن 5 در دسترس است.