دیجیزا/ شرکت بلیزارد (Blizzard) بهتازگی اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Diablo 4 را منتشر کرده است.
اطلاعات جدید بازی Diablo 4 به مواردی مانند سیستم پیشرفت و درخت مهارت اختصاص دارند. همچنین تیم توسعهدهنده در خصوص سیستم انتخاب نیز توضیحاتی را ارائه داده است. آقای جو شلی (Joe Shely)، طراح ارشد بازی، در این باره گفت:
ما همانند بسیاری از شما میخواهیم انتخابها در بازی مهم باشند و شخصیتها حس متفاوتی را از یکدیگر به مخاطب القا کنند. ما همچنین می خواهیم بازیکنان را تشویق کنیم که هنگام شروع بازی مهارت های مختلف را تجربه کنند و ساختارهای مناسب آنها را کشف نمایند. بنابراین مهارتهای Respec به تعداد نامحدودی مجاز هستند و این با افزایش قدرت شخصیت شما همراه خواهد بود. اگر میخواهید ساختار درخت مهارت خود را در بازی آخر تغییر دهید، برای Respec به “سرمایهگذاری قابل توجهی” نیاز دارید.
آقای شلی در ادامه در خصوص آمار اولیه (Primary Stats) و تغییرات ایجاد شده صحبت کرد. به گفتهی وی کلاسهای خاص از آمار کلیدی بهره میبرند. به عنوان مثال در کلاس Barbarian از قدرت بالای خود استفاده میکنند. در این کلاس، قابلیت Willpower خشم را افزایش میدهد و شانس افزایش مهارت نیز بالا میرود. همچنین بازیبازان یک پاداش دفاعی ثانویه دریافت میکنند اما قسمتی که موضوع جالب میشود، تأثیرات مختلف پاداش است که میتواند در مهارتهای خاصی فعال شود.
دیگر اطلاعات منتشر شده از بازی Diablo 4 به مواردی از جمله کیفیت آیتمها، پیوستهای افسانهای و منحصربهفرد مربوط میشود. این بازی در تاریخی نامشخص برروی کنسولهای پلیاستیشن 4، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. انتظار میرود در رویداد بعدی BlizzCon که در ماه فوریه 2021 برگزار میگردد، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شود.