بی‌ام‌و M8 کوپه شرکت ویلز اند مور قطعاً دارای رینگ جذاب و قدرت بیشتر است. جدای از لطیفه و شوخی، این تیونر آلمانی از معرفی جدیدترین پروژه افترمارکتی برای گرندتورر بزرگ باواریایی ها خوشحال است. این خودرو بر اساس نسخه فیس لیفت شده اخیر توسعه نیافته است اما خب همین مدل قبل از فیس لیفت هم تفاوت چندانی با مدل جدیدتر ندارد.

ویلز اند مور کار خود را با نسخه قوی‌تر کامپتیشن شروع کرده است و با اعمال برخی تغییرات خروجی آن را به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور را به ۸۹۰ نیوتون متر رسانده است. با انتخاب کیت مرحله ۱ و پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو شاهد تغییرات گسترده‌تری خواهید بود. با اعمال این تغییرات قدرت به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور به ۸۹۰ نیوتون متر می‌رسد. این کیت برای مدل‌های تولید شده تا ژوئن ۲۰۲۰ قابل سفارش است.

علاوه بر این کیت مرحله ۲ نیز قابل انتخاب است که قدرت بیشتری را به همراه دارد. جدای از برنامه‌ریزی دوباره ECU و دیگر ریزه‌کاری‌ها، ویلز اند مور قدرت ۷۷۵ اسبی و گشتاور ۹۱۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این کیت قیمت ۷۵۰۰ یورویی دارد هرچند این کیت فقط مختص مدل‌های قبل از ژوئن ۲۰۲۰ و بدون فیلتر ذرات بنزینی است.

بی‌ام‌و M8 کامپتیشن کوپه از رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج کاری شده با طراحی‌های گوناگون سود می‌برد. گران‌ترین رینگ قابل انتخاب قیمت قابل‌توجه ۱۹۷۰۰ یورویی دارد و از قفل مرکزی برای ایجاد حس خودروهای مسابقه‌ای سود می‌برد. ویلز اند مور سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها را نیز برای این رینگ ارائه می‌کند.

تکمیل کننده این رینگ‌های سبک‌وزن سیستم تعلیق پیچشی KW است که قیمت ۵۷۶۷ یورویی دارد و به مالک اجازه می‌دهد ارتفاع خودرو را بین ۱۵ تا ۳۵ میلی‌متر تنظیم کند. با مبلغ ۱۰۹۲ دلار می‌توان فنرهای پیچشی ارزان‌تر KW را سفارش داد که ارتفاع این کوپه پرفورمنس را تا ۲۵ میلی‌متر پایین می‌آورند. نهایتاً باید به سیستم اگزوز دالر اشاره کرد که صدای پرطنینی را ایجاد می‌کند. این سیستم اگزوز نیز قیمت ۵۳۸۰ یورویی دارد.