دیجیزا/ تا حالا شده به این موضوع فکر کنید که عنوان Bloodborne بر روی کنسول پلیاستیشن ۱ چگونه میشد؟ حالا این فرصت را دارید تا آن را ببینید.
Bloodborne PSX طرحی است که توسط لیلیث والدر (Lilith Walther)، در حال توسعه است و در واقع یک دانگرید برای عنوان بسیار محبوب استودیوی فرام سافتور (From Software) به حساب میآید که بسیاری از بازیبازان در زمان انتشارش در سال ۲۰۱۵، عاشق آن شدند. شما میتوانید چند عکس از این پروژه را در توییتر مشاهده کنید. در توییتهای مختلف که در حساب توسعهدهندهی این عنوان یعنی b0tster، آمده است، شما میتوانید عناصر بازی را در عمل مشاهده کرده و تاریخچهی توسعه پروژه را مطالعه کنید.
والتر باید یک سری تغییرات در مکانیزم بازی ایجاد کند که از جمله مهمترین آنها این موضوع است که مکانیکهای گیمپلی، آن حالت سخت و غیرممکن را ایجاد نمیکند. همچنین در پروژه جزییات جالبی وجود دارد که شاید دوست داشته باشید ببینید که انیمیشن مرگ دشمنان در بازی چگونه به نظر میرسد. میتوانید نوار استقامت را نیز در این عنوان مشاهده کنید که چگونه کار میکند. یا توجه به اینکه چگونه معماری گاتیک در این بازی پیاده شده و طراحی محیط با گرافیک پلیاستیشن ۱ شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.