دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ - آگهی

برای درج و انتشار رپورتاژ – آگهی در سایت دیجیزا با ما تماس بگیرید.
اطلاعات لازم در مورد پلن‌های تبلیغی در دیجیزا را در صفحه پذیرش آگهی ما بخوانید.


رپورتاژ – آگهی در دیجیزا، راهی آسان برای ارتقای سئو و تبلیغ کارآمد و پربازده کالا و خدمات شما است که با انتشار رپورتاژ در خدمت استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و اشخاص خلاق هستیم.


رپورتاژ آگهی چه کاری انجام می دهد؟
یکی از اصلی ترین مواردی که رپورتاژ آگهی انجام می دهد این است که این عمل باعث ایجاد آگاهی نسبت به یک برند خاص در ذهن مشتری می شود. این کار را  که دیگر روش های بازاریابی محتوا نیز صورت می دهند، اما این روش که در حال حاضر قصد داریم برای شما شرح دهیم در سطح وسیع تری و به شکل بسیار متفاوت این کار را برای شما انجام می دهد. رپورتاژ آگهی معادل اکلمه ی Advertorial در زبان انگلیسی است این کلمه ترکیبی از دو کلمه  «Advertisement» یا همان تبلیغات و «Editorial» به معنی سرمقاله، حدود هفتاد سال است که در عرصه ی تبلیغات ظهور کرده است.

اگر بخواهیم مفهوم رپورتاژ آگهی را به  زبان ساده بیان کنیم باید بگوییم رپورتاژ محتوایی است که کسب و کاری که قصد تبلیغات دارد  آن را تهیه نموده و مبلغی را به عنوان هزینه انتشار به رسانه‌ ای دیگر می پردازد تا آن رسانه رپورتاژ آگهی آن کسب و کار را در شبکه ی خود پخش نموده و به نوعی موجب تبلیغات برای آن کسب و کار شود. تنها تفاوت رپورتاژ آگهی با دیگر تبلیغات این است که این مقاله به صورت مستقیم تبلیغ نمی کند و به همین دلیل تاثیر ان برای مخاطبان شما بسیار بیشتر خواهد بود.

قالب رپورتاژ در بیشتر موارد گزارش و خبر بوده و پیام کسب و کار  شما را به گوش مشتریان احتمالی شما می‌رساند، اگر در تهیه و اجرای رپورتاژ آگهی اصول حرفه ای را رعایت نمایید می تواند یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغات شما باشد. این روش را می‌توان یکی از تاثیرگزارترین انواع تبلیغات خواهد بود آنهم در صورتی که در تهیه و تولید و اجرای آن مخاطبان به صورت مستقیم متوجه نشوند که این یک مقاله ی تبلیغاتی است. در اصل رپورتاژ بیش از این که در راستای هدف افزایش فروش و سود بیشتر به صورت مستقیم باشد، برای به وجود آوردن اعتبار و محبوبیت برای برند و تحقق هدف بلند مدت روابط عمومی آن برنداست. در این روش شما می توانید یک مقاله محتوایی مفید در ارتباط با موضوعی تهیه نموده و در آن چندین لینک به وبسایت خود قرار دهید و سپس این مقاله ار در یک وبسایت معروف تر انتشار دهید.


آشنایی با رپورتاژ آگهی

شرایط درج رپورتاژ آگهی دائمی در سایت دیجیتانو

شرایط درج رپورتاژ آگهی دائمی در سایت دیجیزا
– معمولا نوشتن متن رپورتاژ را خودمان قبول نمی‌کنیم و خود شما باید لطف کرده و متن رپورتاژ آگهی را به صورت کامل نوشته و در قالب یک فایل ورد برای من ارسال کنید. البته در موارد خاص و استثنایی، با هماهنگی قبلی، نوشتن رپورتاژ را قبول می‌کنیم.
– لینک‌ها و عکس‌ها باید در همین فایل ورد درج شده باشند.
– از پذیرش رپورتاژهایی که با قوانین داخلی ایران همخوانی نداشته باشند یا تبلیغ کاذب باشند، معذوریم.

 

رپورتاژ و سئو

رپورتاژ چیست و چرا برای سئو و تبلیغ کالا یا خدمات شما شیوه تبلیغی پربازده و مؤثر است؟
تبلیغی خوب است که این شرایط را داشته باشد:
۱- بتواند برند شما را ارتقا بدهد و خوش‌نامتان کند.
۲- مدتی با ذهن مخاطب بازی کند و کنجکاوی او را تحریک کند.
۳- منجر به کلیک بیشتر و نیز فروش بیشتر کالا یا خدمات شما شود.

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ و تبلیغ خود را در اینستاگرام و تلگرام منتشر کنم یا سایت؟
یک علامت سوال بزرگ برای آگهی‌دهندگان این است که تبلیغ خود را به حساب‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی با اعضای خیلی زیاد سفارش بدهند و یا در سایت‌های معتبر درج کنند.
در ظاهر امر تعداد اعضای اکانت‌های اینستاگرام یا کانال‌های تلگرام و نیز میزان مشاهده یا ویوی مطالب کاملا مشخص است و ما می‌توانیم خیلی راحت حدس بزنیم که اگر مثلا در یک کانت ۱۰۰ هزار عضوی سفارش بدهیم، بسیار تبلیغ موفقی را ثبت کرده‌ایم.

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی خود را در کدام سایت درج کنم و به کجا سفارش بدهم؟
سال‌های زیادی در اینترنت و وب فارسی، شیوه عمده تبلیغ اینترنتی، درج بنر بود. بنرها در سایزهای مختلف، متحرک یا ثابت، چشمک‌زن یا ساده در گوشه گوشه سایت‌ها درج می‌شدند.این شیوه، تا مدت‌ها شیوه مؤثری بود. اما به مرور زمان دو مشکل پیش آمد:
۱- مقاومت خواننده‌ها و بازدیدکنندگان سایت‌ها: آنها کم کم از انبوه تبلیغات زده و خسته شدند و سعی کردند که اصلا به تبلیغات اعتنایی نکنند و روی آنها کمتر کلیک کنند.