دیجیزا/ بازی Horizon Zero Dawn بهتازگی برای پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شده و پیرامون نسخهی رایانههای شخصی بحث و جدال زیاد شده است. دیروز گزارشی در Reddit ظاهر شد که نشان میدهد نسخهی رایانههای شخصی در واقع دارای اشکالات پایهای در ساخت بازی است. با این حال، بهنظر میرسد که این گزارش نادرست بود.
فرانس بوما (Frans Bouma)، یک برنامه نویس که برای بسیاری از بازی ها حالت دوربین “Photomode” را ایجاد کرده است، نظرات خود را در مورد ساخت پورت رایانههای شخصی این عنوان به اشتراک گذاشته است. به گفته بوما، این بازی در حقیقت دارای کد اشکال داری است، اما مشکل پایهای ندارد.
بوما در این مورد توضیح داد: «من مدتی مسئولیت اشکال زدایی را داشتم و مشکل این بازی خیلی پیچیده نیست. ممکن است برخی از کدها پیامهای خطایی را ارجاع دهند من بسیاری از موتورهای بازی را مهندسی معکوس میکنم و بیشتر آنها دارای این موتورها هستند. من وضعیت این بازی را در هفته های گذشته بررسی کردهام، فکر نمیکنم این یک آشفتگی باشد. آنها به هر یک از بازیهایی که از پلتفرم مقصدشان خارج شدهاند، پیغام خطایی دارند. اشکل زدایی در بسیاری از آنها غیرفعال یا رمزگذاری شده است ، اما اگر منوها را پیدا کردید ، ممکن است بتوانید برای فعال سازی مجدد آنها کد دیگری اضافه کنید.
من با u NotAnotherPygmy موافقم ، این یک مشکل اشارهگر است و احتمالاً آنها یک مقدمهی ورودی را در جایی از دست دادهاند. اگر به کد نگاه کنید ، بسیاری از کارکردها دارای مقدماتی هستند تا اطمینان حاصل کنید که مسائل مربوط به پخش چند مورد اتفاق نمیافتد معمولا کوکی امنیتی همراه با ورودی و خروجیها، نشانگرها همیشه برای تهی بودن، مسیرهای برگشتی وجود دارند. برعکس، این یک آشفتگی مطلق نیست. اما اتفاقات رخ میدهد و برخی از اشارهگرها ممکن است نادیده گرفته شوند. برای اینکه کد روی ویندوز اجرا شود ، موارد زیادی به آن افزوده شده است که اکنون به نظر میرسد، دارای برخی از مشکلات است.»
نسخهی رایانههای شخصی یک نسخهی از پایه مشکل دار نیست و این اطلاعات از سمت کسی میآید که بیشتر از ما میداند.