قطعاً علاقه زیاد منصوری به لامبورگینی اوروس برای همه شما عزیزان آشکار شده است. این تیونر مشهور اوروس خود را وناتوس نامیده و کیت بدنه پهن و رنگ آبی را برای آن در نظر گرفته است. همچنین یک نسخه دیگر از این شاسیبلند ایتالیایی با ترکیب رنگ سمی سفید و بنفش نیز معرفی شده که نظرات دوقطبی زیادی درباره آن وجود داشته است.
نظر شما درباره اوروس زرد رنگ عادی چیست؟ خب منصوری یکبار دیگر با اوروس برگشته و طرح بسیار زرد رنگی را تدارک دیده است. البته باید هشدار بدهیم قبل از تماشای تصاویر از تنظیمات نور نمایشگر خود مطمئن شوید زیرا رنگ روشن کابین این خودرو میتواند به چشمان شما آسیب برساند!
منصوری وناتوس در مقایسه با لامبورگینی اوروس استاندارد از کیت بدنه پهنتری سود میبرد هرچند شاید رنگ زرد بکار رفته این موضوع را پنهان کند. شما احتمالاً کیت بدنه منصوری را قبلاً هم دیدهاید اما این تیونر از چندین قطعه فیبر کربنی همچون رکابهای جانبی، کاپوت، بال روی درب پشتی، اسپویلر سقف و سپر عقب با دیفیوزر استفاده کرده است.
برخلاف وناتوس آبی رنگ قبلی، این اوروس تیون شده فاقد رنگ دوم برای برجسته ساختن برخی بخشها بوده هرچند اصلاً نیازی به این کار هم نیست. داخل کابین جدیدترین پروژه منصوری طرح زرد رنگ را شاهد هستیم. همهچیز از پوشش روی سطوح گرفته تا کفپوش و حتی پوشش داخلی سقف نیز به این رنگ درآمدهاند.
جدیدترین اوروس منصوری درست همانند وناتوس قبلی با پیشرانه ارتقا یافته معرفی شده است. این تیونر مشهور میگوید پیشرانه پرتوان اوروس هماکنون قدرت ۸۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری تولید کرده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند.
منصوری نگفته این قدرت عظیم با چه تغییراتی به دست آمده اما کیت تیون P810 قبلی شامل سیستم مدیریت پیشرانه جدید و مبدل کاتالیتیک پرفورمنس بوده است. منصوری همچنین اشارهای به قیمت اوروس جدید خود نداشته است.